Thursday, December 6, 2012

RINDU PADA e-GERAK PPD Mersing

Sampai ke hari ini saya sentiasa dan dah terbiasa membuka laman web PPD Mersing dan terus ke e-GERAK untuk melihat rakan sepejabat saya sihat atau tidak, ada di mana, bekerja luar atau pejabat.. mudahnya ada teknologi dan dunia tanpa sempadan ini, memberikan kita lebih kebaikan dan kemudahan bagi sesiapa yang ingin mencari kebaikannya,bagi yang ingin mencari kegilaan dan kejahatan dari dunia tanpa sepadan ni pun terpulang pada kemahuan dan pegangan masing-masing, jangan salahkan dunia maju dunia tanpa sempadan kerana baik buruk adalah pilihan kita...tangan,hati dan minda kita..setiap kejadian setiap yang wujud ada kelebihan dan kekurangan, kebaikan dan keburukan ..pilih lah mana jalan dan jangan salahkan sesiapa kerana tiada siapa yang memaksa kerana kita merdeka bukan di paksa kan.... dengan e-GERAK saya sentiasa berhubung dengan rakan di sana..walau saya tak kerap telefon atau tiada bukan bermakna saya lupa, bila tengok e GERAK ada rakan yang mc atau sakit baru saya bertanya khabar dari teman lain atau orangnya sendiri...pada kakak kesayanganku,adik kesayanganku,abang kesayanganku, pegawai-pegawai yang sporting ,saya tak pernah lupa semua disana..insyallah panjang umur ada rezeki saya akan kesana..nanti layan saya macam VVIP tau...hikhik..  : )

1 comment:

  1. bagus jugak kan ada sistem yang dedicated khas utk rakan-rakan setugas mcm tu. selalunya saya keep track geng2 lama melalui facebook aje. mudah,ringkas, one-stop hehe.. nak berbual? whatsapp ada... nak nengok muka sambil borak? skype ada.. mudahnya... cakap je, tapi skype pun saya pernah guna sekali je.. hehehe
    tapi satu nak kongsi, never delay something that u can do now, to later.. takut2 kemudian hari menyesal.. we never know kan? entah2 hari ni kita malas nak senyum kat seseorang, tau-tau esok dia dah pergi meninggalkan kita... hmmm, food for thoughts ;))

    ReplyDelete